Portál Navigáció


Portál al-navigáció


Ezúton tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézetben (a továbbiakban: OGYÉI) 2018. október 19. napon 14.00 órától 2018. október 20. napon 14.00 óráig az elektronikus ügyintézés az informatikai rendszerek karbantartása miatt szünetel.
Ezen időtartam alatt - bár az OGYÉI Hivatali Kapujára, valamint az iratanyagok beküldéséhez gyakorta használt CESP felületre - beküldhetők a beadványok, azok érkeztetése (átvételi elismervények visszaküldése), feldolgozása - a belső rendszerek leállása miatt -, csak az újraindulást követően, legkésőbb 2018. október 20-án 14 órától történik meg.

Megértésüket köszönjük.

MORZSÁK

TARTALOM:Gépi Hivatali Kapu

Létrehozva: 2013. január 11.
Módosítás: 2015. szeptember 22.
Forrás: Magyarország.hu

Ugrás a cikkre...

PiktogramCímkék

?

ikonÉrtékelje a cikket!

?

-->

Cikk:

Az Ügyfélkapuhoz, illetve a Hivatali Kapuhoz történő csatlakozási szándékot a Belügyminisztérium (továbbiakban: BM) Informatikáért Felelős Helyettes Államtitkára engedélyezi és rendeli el.

Jóváhagyást követően kerülhet sor előbb a teszt, majd sikeres tesztelés után az éles rendszerhez történő csatlakozásra a NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. (továbbiakban: NISZ Zrt.) közreműködésével. A Központi Rendszer és a csatlakozó intézmény közötti fizikai kapcsolat IPSec VPN csatorna kialakításával történik.

Gépi csatlakozási igény esetén a csatlakozási szándékot a kitöltöltött gépi csatlakozási kérdőív elküldésével jelezze a szeuszugyfelszolgalat@nisz.hu e-mail címen. A dokumentum innen tölthető le.

Ugrás vissza Ugrás vissza...