Portál Navigáció


Portál al-navigáció


Tisztelt Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézetben (a továbbiakban: OGYÉI) 2019. augusztus 16. napján 14:00 órától 18.00 óráig, valamint 2019. augusztus 17. és 2019. augusztus 19. közötti napokon 08:00 órától 12:00 óráig az elektronikus ügyintézés az informatikai rendszerek karbantartása miatt szünetel.

Megértésüket köszönjük!

MORZSÁK

TARTALOM:Határozat átvétele elektronikus úton

Létrehozva: 2006. április 5.
Módosítás: 2006. április 5.
Forrás: Magyarország.hu

Ugrás a cikkre...

ikonÉrtékelje a cikket!

?

-->

Cikk:


Személyes ügyfélkapu létrehozásával lehetőség van arra, hogy hivatalok elektronikus formában juttassák el határozataikat az ügyfélkaput létesített felhasználókhoz. Minden személyes ügyfélkapuhoz jár egy biztonságos tárolóhely, ahol az ügyfél át tudja venni az intézmények határozatát. A tárolóhely a posta tértivevényes kézbesítésének felel meg, ahol az ügyfél megfelelő kiértesítése az intézmény feladata.
A határozatokat, amelynek érkezéséről az ügyfél értesítést kap az email címére, ugyanúgy, mint a postai értesítésnél öt napon belül meg kell nyitni (át kell venni), ellenkező esetben a határidő lejárta után postai úton kézbesítik.
Amennyiben a felhasználó megszünteti az ügyfélkapuját, de még olyan lezáratlan ügye van, amelyben a hivatal határozatban tájékoztatja, úgy ezt az intézmény postai úton teszi meg.
Ugrás vissza Ugrás vissza...