Portál Navigáció


Portál al-navigáció


Tisztelt Felhasználók!

A Hibrid kézbesítési és konverziós rendszerben Hivatali Kapuról történő küldeményletöltés rendszerkarbantartás miatt 2019.07.22 05:00 és 18:00 óra között szünetel.

A karbantartás a küldemények előállítási határidejét nem veszélyezteti, a Hivatali Kapura beérkezett küldemények a karbantartás után kerülnek letöltésre, ennek eredményeként a befogadási igazolások később kerülnek kiállításra.

A karbantartás az Igénybevevők részéről nem igényel semmilyen módosítást a beküldésben.

Üdvözlettel:

Magyar Posta Zrt.

MORZSÁK

TARTALOM:Mit tegyek, ha többszöri belépési próbálkozás után kitilt az Ügyfélkapu?

Létrehozva: 2016. november 11.
Módosítás: 2016. november 11.
Forrás: Magyarország.hu

Ugrás a cikkre...

PiktogramCímkék

?

ikonÉrtékelje a cikket!

?

-->

Cikk:

Amennyiben a felhasználó a belépés során ötnél több alkalommal is rosszul adta meg a felhasználói nevét vagy a jelszavát, a rendszer  kitiltja, és a továbbiakban annak ellenére sem engedi belépni az Ügyfélkapuba, ha már jól adja meg az azonosítóit.   A tiltás kizárólag az Elfelejtett jelszó segítségével oldható fel. A rendszer  a belépési próbálkozások során  megadott felhasználói névhez tartozó hozzáférést  tiltja ki az Ügyfélkapuból. 

Az Elfelejtett jelszó kérését itt kezdeményezheti.

Ugrás vissza Ugrás vissza...