Portál Navigáció


Portál al-navigáció


Ezúton tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézetben (a továbbiakban: OGYÉI) 2018. október 19. napon 14.00 órától 2018. október 20. napon 14.00 óráig az elektronikus ügyintézés az informatikai rendszerek karbantartása miatt szünetel.
Ezen időtartam alatt - bár az OGYÉI Hivatali Kapujára, valamint az iratanyagok beküldéséhez gyakorta használt CESP felületre - beküldhetők a beadványok, azok érkeztetése (átvételi elismervények visszaküldése), feldolgozása - a belső rendszerek leállása miatt -, csak az újraindulást követően, legkésőbb 2018. október 20-án 14 órától történik meg.

Megértésüket köszönjük.

MORZSÁK

TARTALOM:Elektronikus cégeljárás

2005. szeptemberétől lehetőség van cégbírósági elektronikus ügyintézésre. Ez azt jelenti, hogy elektronikus úton is be lehet nyújtani cégiratokat, kérelmeket, illetve elektronikusan is be lehet tekinteni az iratokba, valamint hiteles cégkivonatot is lehet kérni. Kérjük, mielőtt a szolgáltatást használná, olvassa el ismertetőnket, valamint töltse le a szolgáltatáshoz szükséges programot! (e-Szignó, 6 MB)

Információs link