Portál Navigáció


Portál al-navigáció


Ezúton tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézetben (a továbbiakban: OGYÉI) 2018. október 19. napon 14.00 órától 2018. október 20. napon 14.00 óráig az elektronikus ügyintézés az informatikai rendszerek karbantartása miatt szünetel.
Ezen időtartam alatt - bár az OGYÉI Hivatali Kapujára, valamint az iratanyagok beküldéséhez gyakorta használt CESP felületre - beküldhetők a beadványok, azok érkeztetése (átvételi elismervények visszaküldése), feldolgozása - a belső rendszerek leállása miatt -, csak az újraindulást követően, legkésőbb 2018. október 20-án 14 órától történik meg.

Megértésüket köszönjük.

MORZSÁK

TARTALOM:Betekintés a cégiratokba elektronikus úton

Létrehozva: 2006. november 16.
Módosítás: 2009. szeptember 24.
Forrás: Magyarország.hu

Ugrás a cikkre...

ikonÉrtékelje a cikket!

?

-->

Cikk:

A cégbíróság a kft.-k és az rt.-k 2005. január 1. után benyújtott bejegyzési kérelmeit tartja nyilván elektronikus formában is. 2007. január 1-jétől lehetőség van 10 évre visszamenőleg bármely papír alapú iratról is elektronikus másolat kiadását kérni.
Ha szeretne betekinteni a cégnyilvántartásban szereplő elektronikus okiratokba, akkor kérelmét küldje el a következő e-mail címre:

 IRM  Céginformációs és az Elektronikus Cégeljárásban közreműködő Szolgálat (Céginformációs Szolgálat) címére: cegszolgalat@kim.gov.hu

A cégbíróság, illetve a Céginformációs Szolgálat a kérelem alapján az okiratot a kérelem érkezésétől számított 15 napon belül megküldi. A cégbíróság, illetve a Szolgálat által kiadott okirat elektronikus aláírást és időbélyegzőt nem tartalmaz, kérésre azonban az elektronikus okiratot minősített elektronikus aláírással és időbélyegzővel látják el, így az elektronikus közokiratnak minősül.
Az elektronikus közokirat kiállításával a cégbíróság, illetve a Szolgálat azt tanúsítja, hogy a megküldött elektronikus okirat tartalma megegyezik az eredeti okiratéval.

 

Ugrás vissza Ugrás vissza...