Portál Navigáció


Portál al-navigáció


Ezúton tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézetben (a továbbiakban: OGYÉI) 2018. október 19. napon 14.00 órától 2018. október 20. napon 14.00 óráig az elektronikus ügyintézés az informatikai rendszerek karbantartása miatt szünetel.
Ezen időtartam alatt - bár az OGYÉI Hivatali Kapujára, valamint az iratanyagok beküldéséhez gyakorta használt CESP felületre - beküldhetők a beadványok, azok érkeztetése (átvételi elismervények visszaküldése), feldolgozása - a belső rendszerek leállása miatt -, csak az újraindulást követően, legkésőbb 2018. október 20-án 14 órától történik meg.

Megértésüket köszönjük.

MORZSÁK

TARTALOM:Mi kell az eCégeljárás szolgáltatásának használatához?

Létrehozva: 2006. november 16.
Módosítás: 2006. november 16.
Forrás: Magyarország.hu

Ugrás a cikkre...

ikonÉrtékelje a cikket!

?

-->

Cikk:


  1. Minősített elektronikus aláírás, kártya a minősített elektronikus aláíráshoz, kártyaolvasó ()
  2. Előfizetés időbélyeg szolgáltatásra; ()
  3. E-Szignó aláíró program (Hogyan tölthetem le a programot?);
  4. Számítógép szkenner; internet kapcsolat (szélessávú kapcsolat ajánlott);
Ugrás vissza Ugrás vissza...