Portál Navigáció


Portál al-navigáció


MORZSÁK

TARTALOM:Hogyan történik az ügyünkben eljáró illetékes közigazgatási szerv kiválasztása?

Létrehozva: 2006. április 2.
Módosítás: 2006. április 2.
Forrás: Magyarország.hu

Ugrás a cikkre...

ikonÉrtékelje a cikket!

?

-->

Cikk:

Személyes ügyfélkapuján történő bejelentkezése után Ön az Ügyfélkapu felületén az okmányirodai ügyintézés főcím alatt kiválaszthatja, hogy mely üggyel kapcsolatban kívánja az internetes okmányiroda szolgáltatásait igénybe venni. Ezután a rendszer adatokat kér azért, hogy ezek alapján megállapíthassa, hogy a hatósági ügyet hol, melyik szervnél intézheti, melyik szerv az illetékes.

Ha Ön például egyéni vállalkozásával kapcsolatosan szeretne ügyet indítani, akkor biztosan meg kell adnia vállalkozásának székhelyét. Ez után a rendszer a megadott adatok alapján megjeleníti az eljárásra illetékes okmányirodát.

Amennyiben ügyének elintézése országos illetékességgel rendelkező szerv hatáskörébe tartozik, úgy az internetes okmányiroda segítségével tetszőlegesen választhatja ki az Ön számára megfelelő okmányirodát, pl. a lakóhelyéhez, tartózkodási helyéhez vagy munkahelyéhez legközelebb esőt.

 

Ugrás vissza Ugrás vissza...