Portál Navigáció


Portál al-navigáció


Tisztelt Felhasználók!

A Hibrid kézbesítési és konverziós rendszerben Hivatali Kapuról történő küldeményletöltés rendszerkarbantartás miatt 2019.07.22 05:00 és 18:00 óra között szünetel.

A karbantartás a küldemények előállítási határidejét nem veszélyezteti, a Hivatali Kapura beérkezett küldemények a karbantartás után kerülnek letöltésre, ennek eredményeként a befogadási igazolások később kerülnek kiállításra.

A karbantartás az Igénybevevők részéről nem igényel semmilyen módosítást a beküldésben.

Üdvözlettel:

Magyar Posta Zrt.

MORZSÁK

TARTALOM:Mi történik akkor, ha az okmányiroda törli az általunk lefoglalt időpontot?

Létrehozva: 2006. április 2.
Módosítás: 2006. április 2.
Forrás: Magyarország.hu

Ugrás a cikkre...

ikonÉrtékelje a cikket!

?

-->

Cikk:

Ritkán, de előfordulhat olyan eset, amikor az okmányiroda rendkívüli okok miatt kényszerül tevékenységének szüneteltetésére. Ilyen okok lehetnek pl. áramszünet, technikai problémák stb. Okmányiroda által kezdeményezett időponttörlés esetén a rendszer az okmányiroda nyitvatartási adatai közül ellenőrzi azokat az időszakokat, amelyekben valamely okból nincs lehetőség az ügyfélfogadásra.
Amennyiben olyan időszakot törölnek, amelyre van érvényes időpontfoglalás, az okmányiroda az érintett ügyfeleket e-mail címükön vagy telefonon értesíti a lefoglalt időpont törléséről és annak okáról.
Ugrás vissza Ugrás vissza...