Portál Navigáció


Portál al-navigáció


A Magyar Posta által nyújtott – elektronikus iratból hiteles papír alapú másolat készítése – KEÜSZ szolgáltatás a 2019.09.15. 14:30-tól 2019.09.15. 20:00-ig terjedő időszakban tervezett karbantartás miatt nem lesz elérhető.

Ezen időszak alatt a küldeménybefogadás művelete szünetel, de ez a hétfői (2019.09.16) napra vonatozó gyártást nem veszélyezteti, a beküldött küldemények még a 2019.09.15-i napon letöltésre és befogadásra kerülnek a HIBRID rendszerbe.

 

MORZSÁK

TARTALOM:Hogyan történik a letelepedett jogállású személy első lakcímbejelentése?

Létrehozva: 2010. május 10.
Módosítás: 2010. május 10.
Forrás: Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala

Ugrás a cikkre...

ikonÉrtékelje a cikket!

?

-->

Cikk:

Az a személy, aki az idegenrendszeti hatóság által kiadott letelepedési engedéllyel (letelepedési engedély, ideiglenes letelepedési engedély, nemzeti letelepedési engedély, illetve EK letelepedési engedély, a továbbiakban együtt: letelepedési engedély) rendelkezik, a letelepedési engedélye kézhezvételétől számított 3 munkanapon belül köteles a nyilvántartásba vételhez szükséges személyi- és lakcímadatait bejelenteni a lakóhelye szerint illetékes körzetközponti feladatokat ellátó jegyzőnek (okmányirodának). Az adatok nyilvántartásba vételéről a körzetközponti jegyző hatósági igazolványt ad ki.
 
A letelepedett jogállású polgár a nyilvántartásba való bejelentési kötelezettségét az idegenrendészeti hatóság által kiadott letelepedési engedély, valamint az érintett személyi adatairól és első bejelentett lakcíméről kiállított hatósági bizonyítvány bemutatásával teljesíti
 
A lakóhely szerint illetékes körzetközponti jegyző felveszi a nyilvántartásba a letelepedett jogállású polgárt, számára kérelmére személyazonosító igazolványt, és lakcímigazolványt állít ki. A lakcímigazolvány kiállítása az általános szabályok szerint illetékmentes.

Ugrás vissza Ugrás vissza...