Portál Navigáció


Portál al-navigáció


Ezúton tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az Országos Gyógyszerészeti és Élelmezés-egészségügyi Intézetben (a továbbiakban: OGYÉI) 2018. október 19. napon 14.00 órától 2018. október 20. napon 14.00 óráig az elektronikus ügyintézés az informatikai rendszerek karbantartása miatt szünetel.
Ezen időtartam alatt - bár az OGYÉI Hivatali Kapujára, valamint az iratanyagok beküldéséhez gyakorta használt CESP felületre - beküldhetők a beadványok, azok érkeztetése (átvételi elismervények visszaküldése), feldolgozása - a belső rendszerek leállása miatt -, csak az újraindulást követően, legkésőbb 2018. október 20-án 14 órától történik meg.

Megértésüket köszönjük.

MORZSÁK

TARTALOM:Hatósági eljárásban használatos űrlapok

Létrehozva: 2009. február 23.
Módosítás: 2013. október 7.
Forrás: Magyarország.hu

Ugrás a cikkre...

ikonÉrtékelje a cikket!

?

-->

Cikk:

A hatósági vagy más közhatalmi eljárásban alkalmazott elektronikus és egyéb nyomtatványok.

Egészségügy

Fejlesztés, gazdaság és kereskedelem

Építésügy

Honvédelem

Igazságügy és rendészet

Környezetgazdálkodás

Közlekedés és energiaügyek

Okmányirodai szolgáltatások

Pénzügy (adó, vám, kincstár)

Szociális és munkaügy

Nyugellátás

 

Az Általános nyomtatványkitöltő (ÁNYK) (korábbi nevén AbevJava) keretprogram a NAV oldaláról tölthető le.

További nyomtatvány mintákat és dokumentumokat találhat a https://ugyintezes.magyarorszag.hu/dokumentumok oldalon.

Ugrás vissza Ugrás vissza...